EX20 (10-18 T)

W serii EX20 usprawniono osiągi poprzednich serii poprzez zwiększenie maksymalnej mocy i momentu obrotowego 6BG1T ISUZU silnika turbodoładowanego z bezpośrednim wtryskiem: +9kW and + 40Nm!!!!

Zwiększenie osiągów zostało dokonane w całkowitej zgodzie z bardzo restrykcyjną Dyrektywą 97/68/EC Etap II w krajach UE obowiązującej od 1go stycznia 2004.

Dzięki użyciu układowi przekładni trzy-szybkości, silnik o wysokiej wydajności jest wyposażony w pełną, mającą w rezultacie zwiększoną prędkość jazdy, zdolność pokonywania wzniesień i przyspieszenie.

Doskonała mobilność przyczyniło się w głównej mierze do wysokiej wydajności pracy.

Moc silnika pozwala na dopasowanie dodatkowej podwójnej pompy hydraulicznej, aby osiągnąć większą szybkość podnoszenia w swojej klasie, w celu zapewnienia szybkiej pracy przeładunkowej.

W porównaniu z poprzednimi seriami, widoczność operatora EX20 została usprawniona poprzez specjalną konstrukcję przeciwciężaru oraz poprzez szerszy widok przez maszt.

Dźwignia naprzód/wstecz sterowana elektrycznie obsługiwana za pomocą tylko dotknięcia palcem a operator może łatwo zmieniać pierwszy na drugi i trzeci bieg bez usuwania dłoni z kierownicy. Automatyczna przekładnia jest dostępna jako opcja.

Specjalnie zaprojektowane nadwymiarowe pedały usprawniają pracę i zmniejszają zmęczenie nie idąc na kompromis w zakresie bezpieczeństwa. Wałek mocujący  pedału przyspieszenia dokładnie przekłada ruch stopy, zapewniając lepszą kontrolę nad małą prędkością.

Pulpit operatora jest czytelny przez regulowaną kierownicę, pozwala operatorowi na szybkie określenie warunków: bezpieczeństwo i wydajność.

Zintegrowana lampa górna i kolumna sterująca kierunkowskaz może być z łatwością obsługiwana a samo wyłączające się światła kierunkowskazów eliminują potrzebę wyłączania ich ręcznie po każdym skręcie.

Wszystkie wózki Komatsu Forklift posiadają pełny design kabiny floating; kabina serii EX20 korzysta z technologii HCS aby zagwarantować najlepsze wytłumienie drgań silnika.

Kabina operatora jest niezwykle duża i dobrze izolowana, kierownica ma małą średnicę aby łatwe było kierowanie i szybka reakcja wózka.

Został przyjęta usprawniona dźwignia hamulca parkingowego Notch-release.
 

Rodzina
Rodzaj
Model
Udźwig
500mm
Silnik
Moc
Obroty
AX50
Diesel&LPG

LPG

FG15HT-20

1.500 kg
K21
35 kW
152 Nm

FG18HT-20

1.750 kg

DIESEL

FD15T-20

1.500 kg
4D92E
35 kW
142 Nm

Strona glowna